Thread: Mijn Jetta mk2
View Single Post
  #1  
Old 01-05-2007, 20:51
Gerben's Avatar
Gerben Gerben is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 212
Default Mijn Jetta mk2

Ik zal me hier ook eens voorstellen:

Ik ben Gerben Hellinga, 18 jaar en kom uit Damwoude. Sinds mijn 13e gek van VW en sinds die tijd lees ik ook wat mee op de verschillende forums. Dat begon dus op het oude grijze forum, daarna op het VW-Scene forum en uiteindelijk hier op Volksforum. Dat bleef altijd bij meelezen via de account van mijn broer (Lunatik).
Nu heb ik in Januari dit jaar mijn rijbewijs gehaald en direct mijn eerste auto gekocht. Dat moest natuurlijk na jaren aan verschillende Jetta's sleutelen een Jetta worden.
Het is dus een Jetta 2 geworden in het wit. Hij komt uit 1988 en heeft een 1.8 GX motor.

In de afgelopen jaren heb ik veel mensen ontmoet en vrienden gemaakt. Zo heb ik ook veel leuke onderdelen kunnen verzamelen. In de afgelopen maanden hebben deze onderdelen een plekje gekregen op mijn jetta. Aanschouw hier het resultaat daarvan:










Samen met de Jetta van mijn broer:









Met dank aan Lennart voor de foto's.

Klein lijstje van wat er o.a. aan gebeurt is:

15x8 velgen ET25 & 15
Supersport schroefset
USA bumpers
USA sidemarkers
Zwart/grijs interieur
Zacht dashboard
Golf front met Jetta sierlijst onder de grille
Heckenblend op de achterklep
GTI lip
En sinds vorige week een houten stuurtje:




Op het moment ben ik bezig om de wielen op te knappen zodat die deze zomer weer netjes zijn met nieuwe lak en bandjes.

Ik zal dit topic de wel blijven updaten als er weer iets gebeurt is aan de Jetta.
Reply With Quote