View Single Post
  #169  
Old 25-02-2019, 11:26
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Gisteren eindelijk weer eens tijd om even wat ideetjes uit te werken. Allereerst wou ik even kijken (puur voor de motivatie) hoe het zou lijken wanneer ik een setje Golf 3 draagarmen zou monteren. Hierdoor komen de voorwielen per as een dikke 2cm verder naar buiten. Ook wil ik hem dan iets meer camber geven....niet omdat het nodig is, gewoon om ervaring op te doen qua zelf uitlijnen en het effect van de verschillende wielstanden. Conclusie: qua looks zit het wel goed!




Ook wou ik wat testjes doen met het uitlaatsysteem. Een sidepipe leek mij wel gaaf, maar dan zou het een straight pipe worden, aangezien er dan geen ruimte is voor een demper. Dus...einddemper en tussendemper eraf en starten maar. Goed.....straight pipe wordt hem niet. Hahaha!

Dan maar meteen even de Magnaflow demper (die al jaren op zolder lag) eraan schuiven om te horen hoe dat klinkt. En dat klinkt heel goed! Mooie subtiele brom en als het moet, dan geeft hij ook soms een knal....tof!

Binnenkort maar eens een stukje 2.5" RVS pijp kopen en dan kan ik met de uitlaat beginnen. Zou er uiteindelijk ongeveer zo uit gaan zien:


Reply With Quote