View Single Post
  #23  
Old 20-05-2013, 21:13
B0B0 B0B0 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2013
Posts: 29
Default

dinsdag keuren is dus niet gelukt omwille van geen voertuig om te trekken, donderdag kwam weer niet iedereen die ter hulp zou moeten komen zijn afspraken na en ben ik maar op eigen platen vertrokken na alles door te geven aan de verzekering...
alles goed en wel schakelen verliep nog altijd redelijk stroef (1ste versnelling was niet bepaald te vinden...) maar goed toch vertrokken richting keuringstation in Heers maar nog voor dat ik in Tongeren was bleef nog enkel 3e en 4de versnelling over
de doe-het-zelf oplossing voor het schakelprobleem te verhelpen was doorgebroken met alle gevolgen van dien, met veel moeite maar naar huis gebold want de VW garage in Tongeren was niet bepaald behulpzaam...
dan opzoek gegaan naar oplossingen en uiteindelijk via hulp gekomen op gewoon zelf de schakelstang te maken met kogelgewrichten en M8 draadstang, zo gezegd zo gedaan, ipv het lange stangetje na te maken het korte stangetje nagemaakt en iets "langer" ingesteld en wonderbaar had ik alle versnellingen perfect zonder enige moeite met schakelen :twisted:
morgen dus opnieuw richting Heers en dan maar hopen op een kaart in de kleur van de auto :P



fototje van het zelfgemaakte stangetje

Greetz B0B0
Reply With Quote