View Single Post
  #57  
Old 13-02-2022, 20:10
PerryMK1's Avatar
PerryMK1 PerryMK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2020
Posts: 92
Default

Update

Radiator met geintegreerd expansievat en ventilator binnengekomen



Deze paste aan één kant niet op de standaard bevestigingspunten dus heb daar beugeltjes voor gemaakt





En de ventilator ervoor



Ik heb alleen nog een probleempje met het aansluiten van de kachelradiator. Als ik het goed begrijp gaat bij een golf 3 de koelvloeistof altijd door de kachelradiator heen. Bij een golf 1 niet. Als ik de aanvoer van de kachelradioter afsluit met de standaard golf 1 kachelklep, dan blokkeer ik de koelwaterdoorstroming die van de rechterflens vanaf de kop komt en door de metalen buis naar beneden naar de oliekoeler en pomp gaat. Ik heb het nu dus aangesloten zonder de kachelklep.



Is er iemand hier die weet of ik de kachelklep er gewoon tussen kan doen zonder problemen? Of een andere oplossing heeft? op deze manier zal het namelijk altijd warm worden in de auto omdat de kachel altijd "aan" staat. In de zomer niet heel handig

Maar buiten dat probleempje om wordt de auto nu mooi warm, en met de vacuumlekjes opgelost blijft ie mooi stationair op 900 toeren lopen. Hier nog een filmpje.
https://youtu.be/WHpJZoU774s

Ben ook al druk bezig geweest met de elektra. Ik heb de kabelbomen al behoorlijk uitgedunt en voor elk "systeem" een aparte boom gemaakt voor zowel het gedeelte vóór en na de zekeringskast.

Ik zit alleen nog met de stekkers van de CE2 zekeringskast. Ik heb namelijk nog niet alle stekkers die ik nodig heb. Ik bedoel dan de stekkers die in de zekeringskast gaan. deze dus



Is er iemand hier die weet waar ik deze stekkers kan kopen of aan mij wilt verkopen? Je zou me er erg mee helpen

Het is me alleen nog niet gelukt om de pinnetjes uit de stekkers te halen, heb hier ook al een depinning tool voor gekocht maar daarmee wilt het ook nog niet echt lukken. Iemand hier tips voor?
__________________
Golf 1 1.1 --> 2.0 8v ADY
Mooi van ver, verre van mooi.
Reply With Quote