View Single Post
  #197  
Old 18-04-2022, 18:07
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

We zitten nogsteeds niet stil

Kleppendeksel gespoten, de letters heb ik met naalden, spelden en syringes in zitten kleuren, heb het 5x opnieuw moeten doen maar uiteindelijk lukte het en ik ben er super tevreden mee!




Ook 2 maanden geleden een licht vliegwiel van epytec besteld (de 689). Die is ook eindelijk binnen, dus het hele pakket kan er als het ware binnenkort in







Vandaag het blok voor een heel eind in elkaar gezet, nieuwe carterpan boutjes en zeef erop:







Verder had ik natuurlijk overal nieuwe kappen voor, nieuwe peilstok en houder, nieuwe carterpan, eigenlijk zo goed als alles nieuw en ik ben al erg blij met het resultaat tot nu toe













Alleen nu nog even wat onderdelen zoeken zoals het koelhuis, wat kapjes, boutjes enz.

En ook op zoek naar de juiste oliedruk sensor want ik kan niet vinden welke er nu precies in moet?

Ook aan de inlaat begonnen, mijn god wat zag die eruit. Een half uur besteed aan een deel met de carbon cleaner en uiteindelijk nog niet echt het gewenste resultaat. Ik weet ook niet hoe ik die runners schoon zou moeten krijgen. En de buitenkant wil ik ook netjes hebben. Dus mocht iemand een idee hebben hoor ik het graag!






















Er lijkt ook als pakking een soort van rare lijm te zitten. Geen idee of ik die nu moet vernieuwen of lekker laten zitten. Maar dat ga ik nog wel uitvinden

Ook nog even wat blanking plates maken zodat ik die egr rommel eraf kan gooien.

En nog een oplossing zoeken voor de carterontluchting, ik wil namelijk met een BMC inlaat gaan rijden maar daar zit natuurlijk geen carterventilatie aansluiting op. Dus maar eens even kijken of er ergens een catchcan systeem bestaat voor de afh
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote