View Single Post
  #97  
Old 22-02-2012, 12:24
tjoep's Avatar
tjoep tjoep is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 485
Default

Zeker nog updates:
7 nov 2011:
Nieuwste aanwinst, een colonne vlaggenset van de Deutsche Wehrmacht :-)




12 januari 2012:
Vanavond weer lekker aan de slag geweest. Het voorraam ruit frame uit elkaar gehaald. Deze valt me alles mee. De onderrand is wel verrot, maar dat had ik wel verwacht en die gaan we nieuw maken. Maar de rest ziet er goed uit.
Verder de kofferklep gemonteerd. De ruitenwisser motor getest en die werkt gelukkig. En aan het passen en meten geweest met de kuipstoeltjes. Maten opgenomen en daarvoor moet nu een frame gemaakt worden. Prima avondje dus :-)
Oh ja, ook nog wat foto's gemaakt. Verder in de afgelopen weken nog allerlei kleine klusjes gedaan. Verlichting werkt nu helemaal (inclusief dimverlichting).








23 januari 2012:
Afgelopen zaterdag de onderrand van het raamframe (onderrand was helemaal verrot, rest was nog goed) nagemaakt. En dat moest natuurlijk gelijk even gepast worden.







Past goed, kan nu afgelast gaan worden en zwart gemaakt. Dan ff nieuwe rubbers bestellen en dan het raam monteren.
Aantal kleine dingetjes gemonteerd.
De rubber opvangers waar de voorruit invalt als je deze plat klapt gemonteerd:



Verder de beschermbiezen op de auto en deuren gemonteerd:









Verder is het hele oliecircuit aangesloten en het brandstof circuit aangesloten. Gisteren op de dag het blok afgebouwd in de auto en gestart. Dat ging gelijk goed, hij liep als een zonnetje.

Donderdagavond de kuipstoeltjes erin lassen, koppeling stellen en de gaskabel aansluiten. Dan kan ik een rondje op het terrein rijden.

Kleine update dus :-)
__________________
It's beter to be dead and cool,
than alive and uncool.
www.weedeaters.nl
Reply With Quote