View Single Post
  #34  
Old 07-07-2022, 10:37
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,846
Default

@Roy Bedankt! Dat schuine valt inderdaad niet op met het front en bumper erop. Maar zo kaal en als je dan de garage in komt lopen van een afstandje denk je wat de hell is dit nou weer.

@vdWal & Skinnmeister
Niet zelf bedacht hoor! Is is blijven hangen van youtube filmpje maar het werkt inderdaad echt goed. Begin dit jaar hebben we de de bus bak gedaan maar daar hebben we een lastigere methode gebruikt met twee schroeven dan moet je echt uitkijken dat je niets beschadigd van je krukas. Er is uiteraard een tooltje voor maar 3 boterhammen versus over de 100 euro geloof ik voor het tooltje kost kunnen de graan prijzen nog wel even stijgen

De voorbumper ligt nu bij de spuiter. Ondertussen kan ik weer schakelen er zat een verkeerde schakelkabelsteun op omdat de TDI bak schakeltoren anders is.

De Brock 16 inch 9j hoepels zijn verkocht daarvoor komt een setje 17 inch 4x100 RH zw1 aan.

Ondertussen dat ik daar op wacht ook rondom remmen aan het doen want achter is het redelijk treurig met de bekende hangende remklauwen. Pak gelijk lagers e.d. maar want is kleine moeite en kan niet vanuit gaan dat dit meer dan een decennium stilstand nog goed is.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
Reply With Quote