View Single Post
  #24  
Old 21-11-2012, 16:46
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,509
Default

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Nou als je die link even door leest, dan zie je dat de beste man een T3 synchrobak met een Audi V6 er op heeft...En ik denk dat het boutpatroon van de 2.3E motor wel overeenkomt met de 2.0TD/2.5TD maar da's een kwestie van uitzoeken...

Wat betreft een adapter ben ik er niet zo huiverig voor, heb jarenlang een T3 met 2.4 Opel Manta blok in onderhoud gehad, ging prima

Edit; ik denk onderdeelnummer BCY 301 107 A
Maar dat moet je ff checken met de Konjel, van de kever 4x4...


Yep, heb hem gelezen, maar er wordt niet over een 5-cilinder td gesproken...
Bedankt voor het onderdeelnummer, super handig. Zal het eens in ETKA opzoeken en dan eens bellen met vw of ze er nog aan kunnen komen. Ben benieuwd. Alleen zijn ze hier bij vw de balle behulpzaam dus we gaan nog moeten zien wat dat op zal leveren.

Quote:
Originally Posted by De Pul
je kunt het dus met die bakhelft af,ik zou er wel meteen een td 5bak achter knopen.


Zo'n vijfbak is nog wel een probleem. Ik ben daar al eens opzoek geweest voor mijn doka t3. Ik kwam er toen achter dat er een versnelling voor de 1 zit in plaats van na de vier, om het maar even simpel te zeggen. Ik denk dat er dus een lange vijfbak van een benzine bus moet komen, heeft iemand daar ervaring mee?
Reply With Quote