View Single Post
  #331  
Old 16-08-2014, 09:21
brabomk1g60's Avatar
brabomk1g60 brabomk1g60 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,221
Default

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Juist dat oneindige gekwebbel en gediscussiëer is er nu niet meer in het verkoopgedeelte, terwijl het aantal mensen die écht leuke dingen aan het doen is juist stijgt. Vergeet niet dat er een hoop mensen afgehaakt zijn door de belastingregels en de crisis.


Heb ook nix gezegd over het onnodige gekwebbel in het verkoop topic dat was ook een goede beslissing alhoewel ik nu geen avondje met popcorn meer heb als ik door de verkoop topic's heen scroll
Het gaat/ging er mij om dat ik geen advertentie meer zonder goedkeuring kan plaatsen en zo zullen er steeds meer regeltjes bijkomen is mijn idee.

De mensen die hier zijn/zaten zijn echt niet afgehaakt wegens de belasting of crisis, de mensen die ik ken/spreek zijn afgehaakt vanwege de onzinnige regels tegenwoordig hier en de uit de lucht gegrepen kritiek van vele hier op het forum omdat "hun" vinden da ge goeiekope rommel hebt gekocht terwijl ze zelf in een halfbakke frikandel op wielen rijden en er nog achter moeten komen wat het allemaal echt kost
Je hebt opbouwende kritiek en afkrakende kritiek en veel zitten toch vaak aan het afkrakende gedeelte
__________________
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!!
----------------------------
VW golf mk1 16VG60 RS in the making
AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily

WWW.KLEENFREAKS.NL
Reply With Quote