View Single Post
  #1  
Old 07-10-2012, 17:14
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default Dashboard ombouw golf 3 tdi project

Oke al een paar uur aan het surfen geweest en al iets meer te weten gekomen, toch ben ik op zoek naar een goede handleiding om een golf 3 dash in een golf 2 te krijgen.
Er staat genoeg op maar ook een boel prutsers en daar heb ik geen zin in.

wat zijn nu de vorderingen.

golf 2 gekocht (oude van biezelwerks) van 86

golf 3 tdi 1z volledig gestript

aankomende week pedalen en remmerij van een corrado g60 demonteren

golf 2 is al bijna leeg en er wordt al aan gelast

De plannen:

De golf gaat uitgerust worden met de 1z motor. deze zal worden geblazen gaan worden door een turbo van een crafter (vraag me zo ff niet het type) met de juiste software en juiste nozzles richting 250 pk (blijft het heel . Niet? jammer dan ).

technisch moet het volledig een golf 3 gaan worden dus ook comfortsluiting electrische ramen enz.
Ook het dashboard moet er aan geloven dit wil ik wel goed maken en geen concessies doen mede omdat het de auto van een maat van me is. Ook het kachelhuis van de golf 3 dient te worden gemonteerd dit mede omdat er ook airco op moet deze zat in de golf 3 en functioneerde nog het is alleen wel een davia set die later is ingebouwd. deze ga ik dus ook overzetten net als stuurhuis enz.

Is er iemand die een goede handleiding heeft of me precies kan vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken.
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote