Thread: Alweer?
View Single Post
  #32  
Old 27-07-2009, 21:18
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Ja toen inderdaad, maar dan zonder wielen van 1000 euro.
En talloze andere dingen die opgeknapt/vervangen of verbeterd zijn.
Tel het maar op 1500 + 1000, zit je al op 2500.. heb je de rest er nog niet bij.
Zoals ik al zei.. als je ze zo vind voor de helft met je vooral die kopen.



Dus als ik een optel som van alle kosten die ik heb gemaakt voor mijn GTI moet dat de vraagprijs zijn? Wie heeft er een jackpot gewonnen bij de lotto? Ik heb nog een leuke GTI staan. De prijzen schieten omhoog, mensen denken dat ze met een oude golf of jetta 13 in een dozijn auto een een dikke Porsche 911 RS uit 1973 onder hun kont hebben. (wat overigens wel een exclusieve wagen is).

Iedereen kan vragen wat ie wil voor een auto, als de beste man de polo voor een appel en een ei heeft gekocht doet ie het gewoon slim door hem voor meer te verkopen. Het is een sport om winst of in ieder geval kiet te draaien met de verkoop een auto. Met mijn GTI zal beide echt niet meer haalbaar zijn. Wielen zijn los duurder dan dat ze onder een auto zitten, as simple as that. Een vloer in een huis leverd ook lang niet zo veel op als dat ie gekost heeft.

Titel van dit draadje is ook vrij kansloos want dan kan men ook van de Stijntje hebben gedacht. Koopt een auto en in no-time weer in de verkoop.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka