Thread: Alweer?
View Single Post
  #40  
Old 27-07-2009, 22:21
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Nou, jij hebt wel diep gegraven dan .. petje af, ik zou de naam niet meer kunnen noemen.
Maar goed, dat was in de Jetta mk1, dat was natuurlijk ook wel een ultieme retrobak
Tijden en mensen veranderen.. als dat het enige dingetje is wat je hebt vind ik het nog meevallen.


Mwah, gewoon search naar het woord retro door poster Misha. Explorer zoekt me 't woordje retro dan vanzelf.

Het zal me trouwens ook worst wezen wie wat retro noemt, en wat ie overal voor prijskaartje aan hangt. Zolang diegene anderen die compleet gestoorde prijzen voor dingen vragen, of die dingen puur kopen voor de handel, ook lekker hun ding laten doen.

De prijzen die ik voor onderdelen vraag zijn meestal lager dan de meeste prijzen hier of op Marktplaats, wat mij het zelfgeclaimde recht geeft voortdurend over alle prijzen te zeuren.
Daarnaast zul je mij niet snel betrappen op 't gebruik van 't woord retro om oude troep voor meer geld te verkopen dan 't feitelijk waard is, of om mijn auto meer te laten voorstellen dan ie is.

Plus ik ben 'n Limburger.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale