View Single Post
  #11  
Old 08-11-2013, 23:18
Timo2012 Timo2012 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 85
Default

zo, eind van de week, lekker een paar biertjes gedronken om de week af te sluiten en nu even tijd om mn thread te updaten. Veel leesplezier

Dinsdag:

Dashboard ingebouwd, de achterste balk is weggeslepen en de kniebalk van de golf 3 in de golf 2 gelast. Ook de pedalenbak van de golf 3 zit nu in de golf 2 (na wat gaatjes boren pastie die vrijwel meteen, er moest alleen nog wat van af geslepen worden om de kniebalk goed te laten passen).

Het past boven verwachtingen en na een dag en avond passen en meten paste het dashboard netjes









(extra gaatjes pedalenbak)










Woensdag:

het subframe weer terug op zn plaats gehangen. Nu zit het complete subframe van de golf 3 onder de golf 2. Ik moet nu wel op zoek naar wielen met een hogere ET omdat alles wat breder is geworden. Verder zijn we begonnen met de bedrading, ook een leuk klusje, heel de golf 3 kabelboom in de golf 2 vouwen.

De stuurkolom van de golf 3 moest ook wat aangepast worden zodat je hem ietsjes meer kan inschuiven, en nu past die ook perfect













Donderdag:

Voorste motorsteun aangepast.
De voorste balk van de golf 3 past niet op de golf 2 en de motorsteun van de golf 3 pas niet op de golf 2 voorbalk... Na een dagje lassen slijpen en hammerite smeren paste de steun weer. Ik heb helaas geen foto van de motorsteun, als iemand die graag wil zien maak ik er volgende week wel een foto van


Vrijdag:
Vandaag een rustige dag gehad, eerst hebben we de voorbalk weer goed vastgezet zodat de motor weer op eigen kracht in de auto kon zitten. Daarna zijn we verder gegaan met de bedrading (de motor kan bijna weer starten). Ook hebben we een mooi intercoolertje gevonden die netjes bij de radiator paste na wat afslijpen van de kapjes aan de zijkant(ik heb geen flauw idee van wat voor auto dit afkomt er staat ook geen merk o.i.d. op) en zijn er nog wat kleine dingetjes aan de auto gedaan zoals de vacuĆ¼m slangetjes, rustig alles opgeruimd en een welverdiend biertje gepakt.


__________________
Current:
'87 Golf cabrio GLI (DX)
'84 Golf 1.9D (1y)
Reply With Quote