View Single Post
  #193  
Old 18-04-2021, 13:05
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Ik heb even wat vast gezeten met dit project doordat de motor met de grote 7-Traps DSG niet normaal in- en uitgebouwd kon worden, maar met wat trucjes lukt het nu redelijk gelukkig
Het front zit gelast en wilde ik ook echt zo houden om verschillende redenen en maak alleen een klein stuk uit het front demontabel zoals veel mensen dit ook doen bij de inbouw van bijvoorbeeld een VR6 of R32 motor.

Ook de benzinetank is eindelijk af, want ook deze kreeg ik niet helemaal zoals ik hem wilde, en kan ook eindelijk afgevinkt worden.

Verder ben ik nu bezig om alle techniek op maat te maken en zit vooral met de RDW regels die mij nogal hinderen in de mogelijkheden, maar probeer er het beste van te maken




Het is een beetje zoals hij straks op zijn wielen komt te staan en pas met de spullen die ik heb liggen om bijvoorbeeld de ET-waarde van de wielen te kunnen bepalen enz. De wielen moeten zekers een 15mm verder naar binnen, maar gaat de goede kant op zo




Er moet nog wat extra ruimte worden gemaakt, maar valt mee en is meer om dat ik alles op safe wil bouwen ipv dat alles maar net past, beter wat extra ruimte is mijn voorkeur







De achtervloer met het frame voor de Feul-cell van maarliefst 80L







De Motor er weer terug in zodat ik een nieuwe onderste steun kan maken en verder kan met het stuurhuis en tussenas enz





Reply With Quote