Thread: slotje?
View Single Post
  #10  
Old 27-10-2011, 18:47
Jel Golf 2 GTI's Avatar
Jel Golf 2 GTI Jel Golf 2 GTI is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,365
Default

Quote:
Originally Posted by Richard
af en toe halen we de bezem er door heen.. mocht je het te langzaam vinden kun je altijd een van de mods benaderen om een aantal topics op slot te zetten.

compleet verwijderen van topics vind ik persoonlijk geen optie, er is vaak nog genoeg informatie uit eerdere verkooptopics te halen voor kopende partijen die het in de toekomst willen kopen van een nieuwe aanbieder.

stel je voor in 2004 auto te koop hier met kilometerstand 120.000 zelfde auto te koop in 2008 met 150.000 en in 2011 te koop met kilometerstand 90.000. is deze informatie waardevol? ja.

andere kant kun je soms uit eerdere verkooptopics extra informatie halen over onderhoud of wie de vorige eigenaar is geweest.



Voor mij moeten ze ook niet weg, Desnoods mail ik naar een mod de links van de topics door. Is voor mij ook goed. Alleen is er ergens een lijst van de mods hier op het forum? Heb er eigenlijk nooit naar gezocht
__________________
Who am I? => Me

I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Reply With Quote