View Single Post
  #7  
Old 20-12-2014, 20:06
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,509
Default

Als ik ergens van geniet als onze diesel de hoek om komt (of nog net niet de hoek om is) is het wel die RAKKETTAKKETAKKETAK, meteen sfeer! , en dat meen ik serieus. Vooral met onze diesel automaat of de turbo. Héérlijk dat geluid, ik kan daar oprecht geen genoeg van krijgen, en dan kunnen ze zeggen wat ze willen over die rammel en die grijze walm vanachter, neemt mijn plezier niet weg, als het iets doet, is het het vergroten van mijn glimlach. Rijdt ook gewoon super, en dat ontkent niemand als ze er eens in hebben gereden.

Nu ben ik niet van de golf 2, trekt me gewoon niet, maar als je er een zou willen, is dit wel zo'n zeldzaam mooi pracht exemplaar. Dit topic heb ik altijd met veel bewondering gelezen. Ook het doorzettingsvermogen na de diefstal is bewonderlijk. Ik snap de mening ook helemaal. Voor mij is het werken aan of zelfs het opzoeken en vinden van de wagens het leukst. Is ook een rede dat ik niet van de totale restauraties ben, da valt er toch altijd nog ergens iets te doen of iets te dromen.

Succes met de verkoop!
Reply With Quote