View Single Post
  #81  
Old 22-09-2021, 10:18
a.busser's Avatar
a.busser a.busser is offline
Volksforum Triple Action Donor - Paid my piece!
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,199
Default

Tijdje stil geweest, maar niet stil gezeten.
De oude dame is inmiddels professioneel opgewreven! Beuker heeft een wereld job gedaan, alle delen glimmen weer als een drol in in de maneschijn!







Er is een... euh.... tja, hoe noem je zo'n ding...
In ieder geval, kwam ik het tegen op instgram en vond het gelijk veel netter staan dan zonder. Dus bestelling gedaan in de USofA bij Project-Therapy en binnen no time in huis.




Ook met het stuur even bezig geweest. Door mijn lengte is het originele stuur eigenlijk net wat te groot, kom net niet lekker weg met mijn benen.
Het origineel is ook wat aan de dunne kant....
Ik kwam een foto tegen van een 4 spaaks 911 stuur uit de jaren 60 en dacht wacht eens even... Zoiets heb ik nog liggen! De centerring van een ander stuur er op gemaakt voor de wat klassieke look, et voila! Voorlopig voldoet het. Uiteraard tot ik tegen wat anders aan loop...




Als laatste iets wat ik al tijjden wilde hebben. Het maakt de dame er niet mooier, sneller of hipper van, wel veiliger! Als je al tweemaal met een brandende kever langs de weg heb gestaan, neem je nu eenmaal wat minder risico. Dus is er een "automatisch blussysteem"gemonteerd.




En een plaatje welke ik nog tegen kwam...


__________________
Instagram/AndreBusser
Reply With Quote