View Single Post
  #1  
Old 28-03-2017, 11:43
rutgermk1 rutgermk1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 80
Default Mk1 1.1 1983 Lhasa Grün

Hallo, ik zal me even snel voorstellen. Ben Rutger 21 jaar, ben vroeger in de ban geweest van de puchjes op 12 jarige leeftijd. Op 17 jarige leeftijd mijn 1e golf gekocht, verkleurd lelijk hok met een 1600 diesel erin. Had toen niet de mogelijkheid om hem weer netjes te maken en heb er dus ook nooit mee gereden. Ding is opgehaald door iemand van het forum volgens mij die zou een abf in leggen.

Een jaar later kreeg ik van iemand te horen dat hij z’n golf te koop had en als ik belangstelling had mocht ik wel even komen kijken. Wezen kijken en dat moest het maar worden, een rijdende golf waar nog een aantal dingen aan moesten gebeuren. Een zomer lang gereden en toen was de apk verlopen, kreeg er helaas geen nieuwe apk op want er moesten een aantal dingen gelast worden.

De golf heeft een jaar lang buiten gestaan en het afgelopen jaar gelukkig binnen in een loods. Heb nu sinds een maand m’n eigen garage dus ik kan alles mooi op m’n gemak maken. Doel is om de golf rijdend te maken met apk omdat ik er zo lang al niet van genoten heb. De reden dat ik nu pas een topic aanmaak is omdat ik tegen problemen aanloop waar ik jullie hulp bij nodig heb.

Meer foto's zal ik binnenkort even maken. heb inmiddel het interieur eruit en de golf is laatst helemaal gewaxed en gepolijst.



Reply With Quote