Thread: Gta 5
View Single Post
  #49  
Old 13-10-2013, 19:07
Rick's Avatar
Rick Rick is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,569
Default

Quote:
Originally Posted by PuttenMKII
ik heb er echt geen problemen mee, ben inmiddels level 30 en heb een huis van 130k, garage met 5 wagens en 150k op de bank. Af en toe wat langer laden maar weinig problemen nu. Alleen de eerste week.

Iedereen die trouwens GTA 5 vanaf het begin heeft gespeeld online krijgt een half miljoen van Rockstar.


Hier net zo, een garage waar plaats is voor twee auto's, geen huis wel een lekker bedrag op de bank en level 22.

Rockstar komt eind volgende week met $250,000.- voor iedereen die in de maand oktober GTA V heeft gespeeld, en komt twee weken daarna met nog eens $250.000,- dit allemaal ter compensatie van het hele online verhaal

Vrienden van mij hadden ook veel problemen met GTA V Online; maar na het volgen van de instructies in dit filmpje hadden ze nergens meer last van en konden ze in één keer online!



Werkt voor zowel de XBOX 360 als de Playstation 3


Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Ik heb eerst de storymode uitgespeeld, en die assassination missie's voor t laatst bewaard. Die beinvloeden de stockmarket behoorlijk



Heb je ook al die zakenman langs de weg opgepikt die je aan het eind een tip geeft om in Tinkle te investeren? (+30% stijging in aandelen staat in de BAWSAQ lijst)
__________________
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2
2022 SEAT Leon ST 1.5 TSI DSG FR
Reply With Quote