View Single Post
  #1  
Old 14-01-2016, 21:57
golf3g60 golf3g60 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2015
Posts: 67
Default golf 3 g60 kabelboom help!!!

hallo allemaal zoals sommigen al weten ben ik bezig met mijn golf 3 naar g60 omtebouwen enkel zit ik nu vast bij de kabelboom
ik moest dus uit mijn vorige kabelboom het volgende hebben
de verlichting
fichen van de rempotvloeistofsensor en expansievatsensor
dit heb ik er dus uitgehaald enkel weet ik niet of het gaat werken aangezien er 4 draden naar de ecu liepen in de verlichtingkabelboom en ik deze heb doorgeknipt.
nog een probleem is ik heb een corrado g60 gekocht (complete neus enkel was de motorkabelboom al los) en nu weet ik dus niet precies hoe die zat vandaar de vraag hoe ik hem moet leggen hij komt vanuit het gat die naar de zekeringen gaat zo naar boven en naar de linkerkant gaat deze naar mijn ecu aan de rechterkant is het naar mijn ruitenwissermotor dat die gaat en knipperlichten en hij komt in het midden ook maar waar moet ik de kabelboom leggen zodat die goed past hij kan tog onmogelijk agter de uitlaat lopen of dergelijk want dan verbrand die tog of zie ik het mis?
hoop dat er hulp is
en hoop ook op geen gezeik van als je niet weet hoe het moet begin erdan niet aan ik ken enkel niet heel veel van elektriciteit wel de basis
Reply With Quote