View Single Post
  #1  
Old 18-01-2013, 20:36
Skocigo Skocigo is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 44
Default Skoda Citigo bye bye welkom ibi 6j eco

Even een korte intro over mezelf.

Mijn naam is Robin ben 31 jaar jong en woonachtig in Noord-Holland. In het dagelijks leven ben ik monteur op flight-simulators zowel fullflight als fixedbase als flatpanneltrainers, het nu lopende project op mn werk wat ik doe met nog 3 andere collega s.

Na heel lang met kleine franssoosjes te hebben rond gereden, zo n 6 jaar verdeeld over 2 c1 s en 1 107 vond ik het in augustus 2012 wel welletjes. Ik had in december 2011 al proefgereden met een up bij Pon in Leusden, en wist na de rit dit word de opvolger van de Peugeot 107 waar ik meer dan met plezier in heb gereden. De Peugeot is misschien niet heel bekend maar was op schroef en bbs rs 16 inch of wit lemmers breedstaal zeker een eyecatcher tussen de standaard 107 s.

Ik heb altijd een zwak voor de V.a.g. groep gehad aangezien ik er tussen 1999 en 2005 als monteur aan sleutelde. Heb zelf nooit Vw gereden btw, wel Seat en Skoda. Na lange onderhandelingen bij zowel Vw, Seat en Skoda ben ik uiteindelijk gevallen voor de looks van de Skoda, boven de Mii en de Up. En ik ben dus de trotse eigenaar van een Skoda Citigo sinds 24 augustus 2012.

Specs van de Skoda

Ik ben gegaan voor een 3 deurs deep black metallic 60 pk tour uitvoering, met voor mij alles wat ik hebben wou navi, cruisecontrol, elektrische ramen spiegels en verwarmde spiegels etc etc etc.

Wat is er inmiddels aan veranderd

Vag-com aanpassingen gehad anti carjack, bochtenrijverlichting etc etc etc
Dubbele bodem up accessoire
Midenarmsteun deze word nog gemonteerd
Nokian winterbanden

Verders nog standaard maar dit ligt al klaar of gaat gedaan worden

Oz turbo s 15 inch komen nog nieuwe banden op en wielbouten
Schroefset H&R ligt klaar
Mistlampen geel wrappen
Nog iets met de knippers maar dit blijft een verrassing geen us btw
Nog wat vag-com coderen

Misschien dat de logo s op de achterklep nog verdwijnen incl wisser
Plaathouder zonder dealertekst

Airride word een project voor rond de zomer van 2014. Ik kan in mei een set overnemen, maar deze moet op een paar kleine dingen compleet gemaakt gaan worden en de voorste poten moeten custom made gemaakt gaan worden voor de Citigo.

Foto s van de auto komen zondag op het net, dit omdat ik er morgen door familieomstandigheden geen tijd voor heb.
Reply With Quote