View Single Post
  #1  
Old 09-09-2012, 20:40
golf mk2 90 golf mk2 90 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 358
Default nieuwe aanwinst scirocco gt II

hallo,

ik ben michel, 21 jaar en kom uit 't Veld (vlakbij alkmaar)
ik zit al een tijdje op het forum, niet erg veel gepost maar dit wil ik even met jullie delen.

even het verhaal van de scirocco, nadat ik met mijn moeder was wezen kijken bij een golf cabrio voor haar, kwam ik in gesprek met de garagehouder.
hij vroeg mij of ik volkswagens mooi vond en dat hij nog wel iets mooi's had staan.

en daar stond dus de scirocco, achter 6 andere auto's zielig in een hoekje groener te worden dan dat hij al was. na 2 weken wat heen weer gebeld te hebben heb ik hem gister opgehaald, hierbij een paar foto's hoe hij erbij stond bij de garage.










zoals je kunt zien zag hij er niet uit, de auto had daar al iets van 3 jaar gestaan en daarvoor in een schuur bij de oude eigenaar. Het interieur zag er hetzelfde uit, om je er wat bij voor te kunnen stellen, een halve grijze rol emmer vol. helaas geen foto's van gemaakt die houden jullie tegoed.

nadat ik thuis was ben ik meteen aan het wassen gegaan en daar kwam hij zo onder vandaan.










hierna vanmorgen aan de slag gegaan om hem lopend te krijgen, wat niet lastig hoefde te zijn volgens de vorige eigenaar omdat hij lopend was weggezet( niet dus).

nadat we de ontsteking hadden vervangen en de bobine hadden aangesloten was het starten lopen!

wat info over de scirocco dan,

motor: 1.8 JH
bouwjaar: 1991
kleur: groen
opties:

centrale deurvergrendeling
mfa
stuurbekrachtiging
zacht dashboard



plannen met de auto zijn,

motorkap laten spuiten, blanke lak is er volledig af.
eindemper erop.
heel heel veel schoonmaken.
technisch in orde maken zodat er apk op zit.
in de toekomst een schroefsetje en leuke wielen.

ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik, ik ben er dolblij mee en zal hem goed verzorgen.
__________________
Caddy mk1
Reply With Quote