View Single Post
  #684  
Old 26-10-2012, 19:21
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default



wagenpark update;
afgelopen week weer even op de 86c-meet in nunspeet geweest,is inmiddels traditie voor mij
zijn ook een paar foto's van de oudi gemaakt.




nog even blokje om geweest met de einser-turbo,breekt er een plastic kogeltje van de schakelstang af.er zijn nog een paar dingetjes die me niet bevallen dus heb even wat nieuwe delen besteld.
*uitlaatwrap om de downpipe in te pakken;
*opvoerpompje omdat ik veel luchtbellen in de brandstofaanvoer leiding heb,en de druk zakt nogal als de tank verder dan een kwart leeg is en ik trek volgas op.
plus ik had ooit een mooi ball-joint schakelstangensetje gescoord in the us of a,die moet de plastic meuk gaan vervangen,ben ik meteen van de lange slagen af.
de wielen die ik ervoor gekocht had[zie een paar posts hierboven]vond ik toch niet zo mooi staan,dus die zijn antraciet-grijs gespoten en zitten nu onder de audi,omdat ik afgelopen week ontdekte dat ik 4 splinternieuwe maloya's heb kaalgereden in 8500 km.die staat er nu dus zo bij;


beetje waardeloze foto,oudi lijkt ook voorover te staan op de foto,dat is irl niet zo.heb er voorop 175/50-15 goodyear eagle op liggen,achter nankang ns2 185/45-15.rijd een heel stuk beter moet ik zeggen,veel stugger over klinkerwegen,maar op hoofdwegen stuurt het een miljoen keer strakker,om over het rolgeluid van de maloya's nog maar te zwijgen.
onder de einser schroef ik nu deze wielen;


denk dat ik die wit laat spuiten daar 185/55-14 omheen draai,dat past wel mooi bij het uiteindelijke plaatje waar ik heen wil.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote