View Single Post
  #1256  
Old 23-04-2016, 10:21
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,717
Default

Dit jaar wederom naar de Worthersee geweest, helaas niet het beste jaar voor mij persoonlijk.
We waren iets eerder als normaal en dat was goed te merken aan de drukte, dus een les voor volgend jaar. Ook vond ik dat de politie veel aanwezig was dus na 1 dag daar te zijn maar besloten de Golf wat omhoog te schroeven zodat we nog een drempel over kwamen.

Helaas bleef het vrij rustig t/m dag 4 voor ons en toen de knoop door gehakt om iets eerder terug naar huis te gaan. Dus s'avonds de auto weer omlaag geschroefd en nog even naar Faakersee en Mischkulnig geweest.




En het was een goede keuze om eerder te gaan achteraf.
Aangezien we 210 km van huis af gestrand waren met een kapot drijfstanglager.

Na een paar telefoontjes een een paar uur wachten werden we opgehaald met de trailer, in de tussentijd maar de auto omhoog geschroefd omdat de trailer met vlakke laadvloer in gebruik was en ik hem dus niet kon lenen.




De dag erna maar meteen begonnen met sleutelen, na een uurtje of 2 was het blok eruit en kon er begonnen worden om deze uit elkaar te halen.
In de carter zag het er meteen al niet helemaal fris meer uit.






Een nog eens 1,5 later stond hij er zo bij. Onderdelen toen maar meteen weg gebracht naar een revisiebedrijf. Drijfstang was in ieder geval nog te redden. Krukas had al wat geleden maar als deze niet krom is is deze ook nog te redden. Mocht iemand nog een 1.5 JB krukas en drijfstangen hebben liggen hoor ik het graag. Dit zal waarschijnlijk goedkoper zijn om deze om te zetten.




Reply With Quote