View Single Post
  #99  
Old 04-03-2022, 21:21
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is offline
Magnix Kosse Racing
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 947
Thumbs up

Gisteren de auto laten uitlijnen. Ondanks dat ik dan wel de motor en het subframe meermaals uitgebouwd heb, hoefde er niet veel versteld te worden. Enkel de bouten naar de schokdempers maak ik los, de fusee's aan de onderzijde niet.
Die laatste hebben we ook verstelbaar gemaakt om meer negatief camber te verkrijgen.
Dat is nu dus weer netjes -3°.
Het uitspoor is wel iets vergroot, dit stond nog netjes op 15 minuten en is nu 20.

Vandaag nogmaals naar de tuner geweest om hem minder rijk te laten lopen. Nu heeft ie ineens 5 pk meer, misschien door koelere lucht?


https://www.youtube.com/watch?v=uY_6z_GLukc

Daarna nog even op de remmenbank geweest. De schijven zijn verglaasd en hij remt echt klote, door die stomme straatblokken. Deze week gaan de Hawks erop, die krassen de schijven wel weer schoon.
Maar belangrijker is dat er an sich weinig verschil zit in de remkracht tussen links en rechts, en dat wilde ik weten. Achter is nog beter, maar daar zijn de schijven blijkbaar krom (nooit gemerkt).
Bij thuiskomst meteen de bakolie afgetapt en ververst. Helaas te weinig motorolie dus die is besteld zodat die van de week ook nog gewisseld kan worden.

Dan nog even wassen, andere remblokken en velgen met semi's erop en we zijn good-to-go voor zaterdag!
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
Reply With Quote