View Single Post
  #1  
Old 08-05-2018, 18:56
jsixty jsixty is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 13
Default 2h motor die slecht draaid

Hallo iedereen, graag eens iemand die eens meedenkt met verstand van een 2h motor,beetje hulp zou wel tof zijn want het probleem blijft zich maar voordoen. Het betreft een golf 1 cabrio met 2h motor. De motor draaide heel slecht met ploffen uit de uitlaat als je hem op bv 2000tr houd en onder de motorkap zie je bij elke plof de motor echt bewegen(schudden)Bougies zijn vervangen, bougiekabels, delco kapje, rotor zag er goed uit maar even met fijn schuurpapiertje zuiver gemaakt. De blauwe watersensor is ook vervangen. De lambdasonde afgekoppeld geeft geen verschil(werkt dacht ik alleen maar bij warme motor maar toch eens geprobeerd) De ecu ook al eens een ander opgestoken,stappenmotor is ook gekuist(toeren schommelen zo niet meer) maar het geeft allemaal weinig verschil. De motor draaid nu wel al iets beter maar de ploffen en het schudden tijdens optrekken blijft.. De ontsteking moet ik wel nog eens afregelen, maar vroeg me af of het een halgever probleem zou kunnen zijn of eerder benzine gerelateerd ofzo? Iemand ongeveer hetzelfde meegemaakt die me een beetje wegwijs kan maken? Alvast bedankt op voorhand. Grtzz
Reply With Quote