View Single Post
  #2  
Old 13-05-2010, 16:12
Kazzo Kazzo is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,036
Default

Heb nergens last van, ook geen lawaai op de snelweg ofzo. Maar waarom zouden deuren moeilijker sluiten, je zit enkel in het dak te zagen toch? Volgens mijn mening wordt het dak juist sterker ervan omdat je met een framewerk werkt!

Verder heb ik er maar 50,- euro voor gegeven (compleet), maar prijzen varieren van 150 tot 350,- euro heb ik al gezien (laat staan of je dan ook alles hebt zoals meer als 30 moeren/doppen voor op het framewerk en de hemelbekleding)!

Als je naar duitse dag gaat is de mijne ook te bewonderen als het goed is, kun je even kijken hoe het erin zit en hoe degelijk het is! En je zit echt wel een tijdje bij het hemeltje! Heb het orginele hemeltje erin gelaten tijdens het zagen zo krijg je gelijk de strakke maat en daar over heen het hemeltje van de twingo. Zijn 4 losse delen die je met klitteband vastzet aan de orginele framewerk van het dakje. Maar let wel op de plaatsing van het dakje, omdat je natuurlijk wel je binnenverlichting wil behouden en niet te ver naar voren omdat het dakje dan weer afloopt naar het raam toe.

Hier even een paar plaatjes om je alvast voor te bereiden



Gaatje?


Nog wat foto`s van het resultaat en interieur met licht grijze lederen bekleding.





Plaatje afwerking binnenin




Reply With Quote