Thread: Bora Project
View Single Post
  #1  
Old 04-09-2010, 16:11
henkwassenaar's Avatar
henkwassenaar henkwassenaar is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 4,184
Default Bora Project

Zilver Bora on 18" Orange A8 Stars



Bij deze vandaag een nieuwe auto erbij aangeschaft.....

Specificaties:

Volkswagen Bora 1.6 74KW 1999
Km stand: 108000km

In zeer nette staat........
Net een grote beurt gehad met distributieriem met bijbehorende rollers en lagers vervangen en nieuwe remmerij rondom.

Aangeschaft bij de vw dealer in Valkenswaard en altijd in onderhoud geweest en historie met nap bekend.


In eerste instantie was het de bedoeling om iets anders voor erbij te gaan kopen maar met het oog op de toekomst is het een Bora geworden.

Mijn vriendin heeft momenteeel een lupo met een korte kont en krijgt voor erbij een auto met een echte kont.....





Deze Bora neem ik en mijn broertje in de tussentijd onder handen zodat ik en mijn vriendin er nu samen in kunnen rijden zolang het nog kan en kunnen dan een beetje afwisselen.

Wat betreft wat ik zelf na de tijd zal nemen en gaan rijden weet ik nog niet. Dat zien we dan wel na verloop van tijd en,...... nadat mijn wagen/wagens zijn verkocht zodat ik 1 naar mijn eigen wensen en aanpassingen kan gaan aanpassen.

Het idee om de 18" A8 stars oranje te maken kwam eigenlijks toen ik deze foto tegen kwam icm een zilveren auto, vond het namelijk wel een geslaagde kleuren combi en gewaagd.





Natuurlijk zal deze Bora niet origineel blijven en is al een en ander besteld en aangeschaft:

-Nieuwe Donkere/zwarte Koplampen
-Nieuwe Zwarte zij-knipperlichten
-Nieuwe zwarte grill
-Nieuwe zwarte Mattenset
-Nieuwe zwarte armsteun
-Nieuwe KW Variant2 RVS hardheid instelbaar schroefset
-Nieuwe KW Stabilisatorstang incl koppelstangen
-18” Audi A8 Stars en liggen al bij de poedercoater en worden oranje
-Nieuwe 215/35/18 banden besteld
-Nieuwe originele audi naafdeksels
-Rondom 20mm H&R adapters
-Nieuwe opgedrukte kentekenplaten
-Xenon setje
-Cruise control schakelaar