Thread: Utrechters???
View Single Post
  #17  
Old 13-11-2009, 14:12
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Stappen in Utrecht is mij altijd goed bevallen, de terugreis met de nachttrein naar Delft niet (via A'dam, duurt bijna 2 uurtjes)... Meestal had ik behoorlijk wat achter de kiezen, en is zo'n schuddende treinrit echt net ff teveel ( )
De Filemon ken ik, des te later het wordt des te meer 'kijk mij nou eens dansen' publiek er komt. Heb er 1 keer een hele avond in 3-delig pak gestaan, omdat ik als privéchauffeur mee moest met mijn 'klant', die aan het einde van de dag nog even een biertje wilde drinken De Beurs ben ik een keer uit gezet , is eigenlijk ook maar een verlepte studentenkroeg die er van binnen echt niet uit ziet. Wel veel jonge dames

De paar jaar dat ik vanuit Utrecht gewerkt heb (koerier), heb ik ook veel in de stad gereden. Valt mij nog wel mee in hoeverre je in de stad met de auto mag komen en met een originele caddy kan je ook heel wat stoepjes en fietspaden gewoon gebruiken (mits je de knipperlichtjes maar aandoet ).


De Beurs inderdaad, dat is die tent op dat pleintje waar toen ook het glazen huis van 3FM heeft gestaan. Ook vaker naartoe geweest, en elke keer weer een heel lul-verhaal moeten ophangen waarom we geen schoolpasjes hadden. Zonder kwam je daar op donderdagavond immers niet binnen. Vroeg me af van welke HBO of Uni die 15-jarige meisjes dan allemaal kwamen.

Van die straten in Utrecht werd ik helemaal gek. Alles éénrichting, en als je die straten braaf zou volgen kwam je op een bus- of taxibaan uit, of je reed je ergens in een doodlopende éénrichtingstraat vast. Gelukkig dat de Golf die ik toen had niks waard was, en niet verlaagd was. Hier een stoepje, daar een paaltje, boeie.

Als ik naar de Tivoli ging was het voor mij ook meestal treinen. We gingen na 't stappen en zuipen naar de shoarma keet, en pakten vervolgens de eerste trein richting Driebergen op donderdagnacht / vrijdagochtend. Snel douchen, langs de C1000 voor anderhalve liter jus dórange, en op naar het practijklokaal, om een hele dag in een broeikas in pak met daarover een overall aan motoren te sleutelen en bier uit te zweten.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote