View Single Post
  #691  
Old 29-12-2011, 00:03
v6freak v6freak is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2009
Posts: 418
Default

Quote:
Originally Posted by chris
Copy Paste van het 'Kenteken omkeuren,wie is waar geweest?'

Vanmiddag om 13.00 moest ik me melden bij de RDW in Schiedam..papieren ingeleverd,uit gelegd waarvoor ik kwam..

"Van 70pk naar 180pk"

"O? Dan moet je naar Lelystad..." Begon al lekker dus...

Auto naar binnen,kap open...

"waar staat het motornummer?"

"Geen idee?Motorcode staat iig daar" (wist het zelf ook echt niet...)

"Bla bla ik kan hem niet keuren zonder dat ik weet waar de motor vandaan komt enz...wie weet is hij wel gestolen..."

"Denk je nou echt dat ik hier ga komen met een motor die duister is? Beetje zonde van mn tijd en geld lijkt me...."

"Nou ok dan...rij maar de put op..."

Daarna remmen getest...korte discussie waarom er achter trommels ipv schijven zitten...bla bla...

"Levensgevaarlijk zo'n oude auto met die pk's...daar is die niet voor gemaakt...."

Toen ging meneer nog even een stukje rijden...

Gvd...wat maakte ik me zorgen...straks word ie afgekeurd....keurmeester had niet echt een goede bui namelijk...

Had gister nog het Westmoreland front met origineel gewisseld voor de zekerheid...maar ze keken nergens naar,ook geen opmerking over de Porsche wielen met adapters...






Maar goedgekeurd! Swallowtail met 130Kw op de papieren


Hey Chris,

zat je topic even wat pagina's terug te bladeren/lezen. Gefeliciteerd met je nieuwe autopapieren. Rijd een stuk lekkerder zeker??

Wat betreft de RDW bij Schiedam, je commentaar hierover over viel mij op.
Ben daar afgelopen zomer ook geweest om de auto om te laten zetten naar een 6 cilinder. Moet zeggen dat ze ook bij mij in het begin nogal kortaf waren en zeker niet vriendelijk. Kreeg er ook nog een 40 jarige mopperende keurleerling bij dus begon goed, maar gelukkig ging het na een tijdje wat soepeler en kwamen er meerdere keurmeesters uit nieuwsgierigheid kijken.
Ik kon ook de herkomst van de motor niet aantonen maar die hebben zij achterhaald of deze niet als gestolen stond opgegeven.

Ze hebben na de remmentest niet proefgereden in de auto.
Ik weet niet of ik dat uberhaupt wel goed had gevonden want dat is volgens mij niet de normale gang van zaken. Na de remmentest ben je klaar en stond ik na 20 minuten weer buiten.
Heel wat anders als een paar jaar geleden op Lelystad.

Ieg heb je nu je papieren, kan je verder genieten.
Reply With Quote