View Single Post
  #5  
Old 19-09-2023, 14:03
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

@Robertvoorst:

Ik had inderdaad ook even zitten kijken en zag dat er een paar motoren in passen. Waarvan er eigenlijk maar 2 echt zin zouden hebben. De G40 vind ik supervet maar ik ga geen stuk uit het front zagen. De 1.3 zou ik alleen echt iets mee opschieten als ik een NZ blok pak (dat is zo'n 75pk van een polo 2F) maar ik zie dat ze voor deze blokjes ook eigenlijk goud geld vragen. Of ik zou er een AFH in kunnen bouwen net als in mn harlekijn maar ook die blokjes zijn duur en vaak helemaal opgereden.

Idd een uitlaatje en carburateurs zou genoeg zijn. Vind webers zelfs eigenlijk ook nog duur en relatief onbetrouwbaar. Misschien dat motorfiets carburateurs zelfs nog een beter optie zou zijn.

@steven16v

Ik vind de kleur ook echt fantastisch. Heb even tussen de rubber onder het raam gekeken en dr zal natuurlijk wel iets of wat meer onderuitkomen wat je nu kunt zien maar het valt relatief mee.

Geboortecertificaat is idd een goed idee. Die kan ik wel eens even opvragen

Zwarte bumpers staat idd niet verkeerd maar ik mis voor mijn gevoel gewoon iets of wat chroom op de auto. Maar dat zou ook kunnen omdat ze het vw logo zwart gespoten hebben

@van Limburg

Die bumper kwam ik ook tegen op kleinanzeigen idd. Vind ze al wel betaalbaarder dan die van een golf 1 maar heb geen idee wat verchromen zoal kost

Ik vind de 0.9 eigenlijk ook wel leuk, en het rijd echt niet slecht het is gewoon niet snel. Maar misschien als ik al het onderhoud uitvoer dat ie dan nog wel beter rijd.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote