View Single Post
  #2  
Old 24-10-2012, 09:30
Turbo-Variant's Avatar
Turbo-Variant Turbo-Variant is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,459
Send a message via MSN to Turbo-Variant
Default

Lijkt wel een nette wagen op de foto. Mooie uitvoering zo.

Echter..

Ben zelf voor een kennis van mij een keer wezen kijken naar een andere Corrado van deze zelfde verkoper. Dat was helaas een behoorlijke tegenvaller. Ik schrik niet snel terug van wat werk, maar de topper die hij toen beloofde was toch verre van een frisse auto.

Auto zou overgespoten zijn, maar ogenschijnlijk slechts enkele stukken, enkele dagen voor de verkoop om een en ander te maskeren. (en alsnog roest en narigheid te vinden).
Volledig origineel betekende eigenlijk "poging gedaan terug in originele staat te brengen nadat de halve autostyle catalogus erin en eraan gehangen heeft". Iets wat natuurlijk z'n sporen na laat.
Er zat een factuur bij van motorrevisie (en ook kettingrevisie) van een louche bedrijf (even vergeten, dacht jetcars ofzo, in ieder geval gingen de belletjes rinkelen bij mij destijds). Was ook duidelijk nep, want ogenschijnlijk slechts een knikkerbus-revisie en de ketting rammelde nog net niet via de distributiekappen naar buiten.
Kan nog wel even doorgaan zo...

Al met al een flinke tegenvaller voor iets wat leuk omschreven werd en slim gemaakte foto's van op marktplaats stonden.

Wil je niet afschrikken voor deze Corrado overigens, want uitvoering is echt geweldig. Maak alleen wel duidelijke afspraken als je een flink stuk moet rijden ervoor...
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl