Thread: karman ghia '63
View Single Post
  #1  
Old 24-05-2010, 17:03
saeren saeren is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 197
Default karman ghia '63

hallo,

afgelopen zaterdag kreeg ik mijn pakketje voor de deur geleverd.

een karmann ghia uit 1963! het volkswagenvirus is nu als een bom ingeslagen! het begon met een mk2 als daily zie foto hier beneden. daarnaast had ik een peugeot 205 carbio. Maar langzamerhand kreeg ik steeds meer zin in een project! eerst wilde ik een T1 busje kopen. maar was toch net iets te hoog gegrepen ben nog 23 en heel veel hobby's

maar nu over de Karmann

de karmann is 10 jaar geleden door de gallery in brummen opgeknapt. daarna heeft iemand deze weer totaal uit elkaar gehaald en nooit meer na gekeken! Hij wilde hem een volledige dinitrol behanmdeling geven. maar echt waarom weten we niet want hij is echt strak. alles schoonmaken en weer helemaal netjes maken! ik laat hem volgend jaar wel opnieuw spuiten want er zitten wel wat krasje op. Ik ben heel zuinig op me spullen en krassen kan ik niet tegen!

hier zal ik alle zaken die ik aan de karmann doe bijhouden. en als ik vragen heb dan horen jullie die wel

hierbij wat foto's
de wielen ja die komen erop! en ik ben nog jong dus deze karmann word ook laag! en ja dat is het enige ik hou van originele zaken en de laatste foto ZO WAS HIJ!


















Reply With Quote