View Single Post
  #28  
Old 30-11-2019, 16:19
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

schiet je allemaal niks mee op inderdaad..
onbegrijpelijk dat zulke mensen nog in de spiegel kunnen kijken..
ik heb het ook wel eens gehad..(meer dan eens)
jongen die eigen rijder is..heel de cabine van z'n Daf gerepareerd ,moest in het weekend
want doordeweeks MOET hij rijden..(begrijpelijk,is zijn brood)
dus 1 nacht doorgehaald om alles gespoten te krijgen
moest maar een rekening sturen in de BTW ,zou allemaal goed komen
vrij nieuwe Daf XF trekker..kerel had bedrijfskleding,mooie website,vollop werk,prive dikke auto,redelijk huis in Breda..
dus ik denk 'zit wel goed'..
rekening gestuurd..nooit betaald..gebeld...heel lulverhaal..geld zat in de auto..en in diesel..klanten betalen niet..kwam allemaal goed..
3 weken later..weer gebeld..neemt telefoon niet op..berichtjes via Whatsapp..niks
,uiteindelijk geblokkeerd..
langs geweest..niet thuis (natuurlijk)..
week gewacht ..weer langs gereden..was wel thuis..hele discussie die best hoog opliep..deur in mijn smoel gehad van hem..
week erna..brief in de bus van de politie..moest dus op het bureau komen omdat ik hem bedreigd had waar zijn vrouw bij was (ik heb haar nooit gezien overigens)..

lang verhaal kort..hoop gezeik..en ergernis ..inmiddels heeft meneer de BV laten klappen en rijd nu onder naam van zijn vader..
en ik geen centen..en waarschijnlijk nog wel wat mensen..Van Tilburg Bastianen ,de dieselboer, Tip rental en ga zo maar door..

zulke mensen zijn er nu immers..
knap man als je daar ooit een eurocent van ziet,invalide schoppen heeft geen zin ,want dan staat er 20 man politie aan je deur..
en sommigen van ons krijgen er 5x per jaar mee te doen,anderen wellicht nooit

verlies pakken en laten gaan zoiets..daar rekent Karma wel mee af..
Reply With Quote