Thread: Bontje
View Single Post
  #1  
Old 22-06-2013, 18:46
Bontje's Avatar
Bontje Bontje is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 458
Default Bontje

Het leek me niet verkeerd om me ook eens voor te stellen hier op het forum. Dit gezien ik al een paar jaar hier mee lees en zo goed als alle dagen toch wel meerdere malen het forum check. Verder zul je hieronder ook vinden wat me zoal bezig houd en wat me drijfkracht is om dit alles te doen.

Beetje over mezelf:
Ik ben dus Sebastian, ben uit "89 en ben wonende in het mooie Twente. Redelijke techniek freak en wil vaak van alles tot in detail weten. Hoe is het vw virus bij mij gekomen? Dit is te danken aan me ouders die graag met de vw camper eropuit trekken en later me oudere broers die ook met vw zijn begonnen. Eigenlijk simpel gezegd de stap van kinderwagen naar volkswagen dus.

Verder ben ik dagelijks werkzaam als mechanical engineer van machines in alle soorten en maten. Deze tak van sport heb ik ook doorgezet in me prive werkzaamheden. Zo bereken en ontwerp ik dus mijn eigen onderdelen voor mijn project en voor anderen als er een speciale vraag ligt.
Genoeg over mezelf, nu wat pics en schrijven van het verleden tot nu.




De auto was eigendom van me oom. Gezien hij niet meer mocht rijden door lichamelijke beperkingen (hersenbloeding etc.) werd deze gebruikt als hoer van de familie. Toen ik geslaagd was op m'n 20e voor me school kreeg ik deze mk2 uit 86/87 als cadeau.

Toen nog geen benul dat het een oldtimer werd (ondertussen er alweer af maargoed). Toen ik er achterkwam heb ik de knoop doorgehakt en besloten om hem totaal te strippen / restaureren en plezier ritten ermee te gaan maken en meetings mee te bezoeken.

Wil de auto binnen de familie houden dus de restauratie omvat niet een simpel spuitbeurtje. Project pagina zal hier nog van aangemaakt worden.




Gezien de mk2 uit elkaar ging reed ik verder in deze mk3 uit 96. Over genomen van me ouwelui en bijna 7 jaar in ons bezit geweest. De 1.8 motor redelijk onderhanden genomen en liep heerlijk.




De verkoop van de mk3 was na verloop van tijd redelijk hard nodig want het wagenpark werd te groot. Sinds november mezelf deze mk4 GTI gekocht als verjaardags cadeautje.




In de loop der tijd zal ik hier nog wat aanvullen en een pagina nog starten voor de mk2. Voor nu vind ik het wel effe genoeg
__________________
Who Am I: klik

Ik rij niet hard, maar wel voor je!
Reply With Quote