View Single Post
  #321  
Old 14-11-2013, 11:29
Jeroen64's Avatar
Jeroen64 Jeroen64 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 268
Default

Quote:
Originally Posted by jellehier
Ik kan me vergissen maar volgens mij kan je een vr6 motor op elk nieuwe stijl subframe monteren, gewoon met originele motorsteunen. Aandrijfassen kan je ook van een g60 gebruiken, en in theorie zou je volgens mij zelfs de stangen geschakelde bak en koppeling aan je vr6 kunnen monteren die nu aan je 16v hangen, wat je dan over houd is kabelboom blok en ecu
Dat zou zomaar kunnen, ik heb er geen kaas van gegeten en heb even op Mk2VR6.com gekeken wat daar als makkelijkste oplossing wordt gegeven.

Punt blijft dat ie dan alsnog nieuwe aandrijfassen nodig heeft (of dat nou G60 assen zijn of die van een Corrado VR6 maakt dan niet uit)
En even die schakelstangen en koppeling op een handbak van een VR6 (die overigens niet aanwezig is en ook nog gehaald moet worden) bouwen is ook niet zomaar gedaan.

En je geeft het zelf ook aan "..en in theorie.." is dus iets dat eerst moet worden uitgezocht en als er een slijptol en lasapparaat aan te pas moet komen zijn wij hier snel uitgepiest, hebben we gewoon niet.


Ik denk dat nog heel lang bezig zijn met onderdelen sprokkelen en dingen aanpassen (vooral dat aanpassen) om eindelijk te kunnen rijden er niet in zit (maar dat is just my )
__________________
Audi TT Coupé 8N 1.8T '01
VW Polo Coupé 2F 1.3CL '92