Thread: Alweer?
View Single Post
  #601  
Old 23-08-2009, 13:16
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Nou waarschijnlijk wel, hoe meer shit je erin stopt hoe meer verlies je draait, maar gelukkig maakt dat niet uit, althans voor mij niet.. ik doe 't niet om geld te verdienen. Jij houdt je prijzen laag in de hoop dat andere dat ook doen om zo de hobby betaalbaar te houden. Ik vraag hoge prijzen, ook om de hobby betaalbaar te houden, ik koop ook onderdelen/wielen/auto's die volgens jou te duur zijn, maar ik vind het gewoon prima prijzen, tegenwoordig koop je geen BBS'en voor 500 euro, net als een fatsoenlijke basis.. die koop je ook niet voor 500 euro. Dan kan jij volhouden dat 't wel kan maar ik weet wel beter.

Wat die prullaria betreft, hoe meer je erin stopt hoe minder 't waard wordt.. in verhouding. Ik kan nu in de witte nog een Recaro stoppen a 500 euro, ik kan de wielen laten coaten a 250 euro, ik kan een uitlaatje laten lassen en weet ik 't wat allemaal, dan ben ik drekt 1000 euro armer en dan kost de mijne ook opeens 3750 in plaats van 2750, denk je dat ik dan nog steeds winst maak?


Een ex auto van stijn voor teveel geld is mij prima, hij moet vragen wat hij wil.. dat doe ik ook, maar ik pas niet enkele dingetjes aan voor 100 euro en zet 'm een week later voor 1000 euro meer te koop, ik vind dat er een HEUL groot verschil ligt op dat gebied, dat kan je ontkennen.. maar als je dat doet dan heb je toch wel een heel verkeerd beeld van wat ik doe.
__________________
www.dubclub-online.nl