View Single Post
  #1  
Old 26-09-2011, 22:05
meijer1972's Avatar
meijer1972 meijer1972 is offline
VW Addict
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 653
Default Porsche 924 (1978)

Het bekende verhaal van gebrek aan tijd. Naast de familie auto hebben we nu ook een auto van de zaak welke we prive kunnen gebruiken. (rij zo'n 90dkm p/j) De familie auto gaat weg voor een kleinere auto.
Blijft over de hobby auto. Het gaat om:

Porsche 924
2.0 125 pk
Malaga rood

Ik heb de auto afgelopen winter laten keuren voor de APK. Daarna ivm. kou en tijd geschorst. Nu de zomer voorbij is en ik er nog steeds niet aan toe kom, heb ik besloten om de Porsche weg te doen.
Voor de APK moest de massa van de koplampen gerepareerd worden en sommige remleidingen. De accu moet worden vastgezet. (en inmiddels ook vervangen worden) Tevens moest het CO afgesteld worden. Geen laswerk!

De onderkant van de deuren zijn rot en zoals bijna alle 924 zitten er scheuren in het dashboard. Ook zijn er diverse naden van de bekleding los. Het is ooit een targa geweest maar een onhandige Harry heeft het dak dichtgemaakt. (is wel waterdicht) De auto is waarschijnlijk door dezelfde onhandige Harry overgespoten. De glans op de foto's is te danken aan het feit dat de auto nat is. In het echt glimt ie niet zo.De auto is niet mooi, maar met nieuwe APK wel weer 2 jaar sturen.

In/ruil mogelijk
Vraagprijs 750 euro








__________________

LR Freelander (Werkpaard)
MB A160 (Boodschappen)
VW GOLF S '80 (Hobby)