View Single Post
  #24  
Old 02-03-2018, 11:13
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Thanks!

Even de ombouw kort samengevat:

Lupo de deur uit gedaan en de tor in de Golf gehangen....toen moesten er nog heel wat onderdeeltjes verzameld worden:




En een paar jaar later lag het er dan zo in, met G60 remmen, VR6 tank, etc, etc:




Dus...alles maar demonteren om te schuren, stralen, borstelen, spuiten:







Hmm..toch wel heul, heul erg rot:




Dus:




En een "nieuwe" opgehaald....hele mooie basis met weinig roest:




Torretje gestript en in de bok gehangen, poetsen en weer opbouwen:










Van 2 versnellingsbakken 1 goede gemaakt en opgeknapt:










Achteras weer netjes en voorzien van wat upgrades:







Voorwielophanging weer netjes:




Bak aan de tor:




En toen de kabelboom.....een klus waar ik best tegenop zag, maar uiteindelijk veel lol in heb gehad om alles uit te zoeken aan de hand van de schema`s. Eerst alle tape eraf halen, dan alles uitzoeken en nalopen en dan eruit knippen wat overbodig is. Leuk klusje!







Setje Toyo Proxes R1R gekocht in de maat 195/50/15 en om de Evo Corse SanRemo wielen laten trekken:




En toen was alles weer netjes! Dus de Golf geschorst en begonnen met de ombouw:













Bijna klaar, hier had de motor al even gedraaid:




Bij een kameraad van me de remmerij mogen doen op zijn brug....werkt net ff wat prettiger dan op de oprit:







En toen was het dan zover! Ik had niet gedacht dat het me nog zou lukken voor 2018, maar het is toch gelukt! In december naar RDW in Heerenveen geweest voor omkeuren:




Hoppa......165KW op kenteken!





Eerste updates van 2018, een grotere SPAL ventilator ivm oplopend KVS temperatuur bij stilstand...en omdat ik de originele oliekoeler/heater heb verwijderd, een externe MOCAL oliekoeler gekocht:


Reply With Quote