View Single Post
  #1  
Old 19-02-2008, 22:31
Moroder's Avatar
Moroder Moroder is offline
Postwhore
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,205
Send a message via MSN to Moroder
Default Mijn Rabbit Injection Convertible Resto-object

Na een maand of 3 word het toch wel tijd dat ik eens een topic aanmaak voor mijn Cabrio .

In November heb ik hem opgehaald vlakbij Venlo, vind het nog steeds een wonder dat ik thuis ben gekomen.
De motor verzoop namelijk constant en de auto ging niet harder dan 120.

Maar dat terzijde, dit is em :







Zo kocht ik hem dus.
Maar omdat een schokbreker lek was (en 2 veren gebroken waren) heb ik mijn oude verlaging eronder gezet (van de andere Golf). En omdat de winterbanden daar toch onder moesten, heb ik voor de APK de witte ATSen even onder de cabrio gemonteerd .










Het is dus een ex-Amerikaanse Golf I Cabriolet. Staat nu op kenteken als een GLi. Dit omdat er een 1,7 EN K-Jetronic motor in zit.

Het plan is nu dus om de auto van buiten te laten spuiten, en hier dus de 16VT in te hangen. Mijn andere Golf is nu voorzien van LPG ivm de vele km's die ik toch wel rij.

De bumpers heb ik inmiddels verkocht, ook gaan de zwarte wielranden eraf en wordt een complete BBS set gemonteerd icm normale bumpers.
En ben nog op zoek naar mooie velgen.







Aangezien alle bussen toch vervangen worden, leek me dit wel een leuk setje toe. Dus die maar gekocht.
Voor de rest heb ik al aardig wat dakrubbers en afdekkingen nieuw en gebruikt ( bedankt Bolku!).


De vorderingen zien jullie wel !
__________________
Soon to be turbo-ed!!!


Mijn Rabbit Injection Convertible '82
Reply With Quote