Thread: Caddy KR 1990
View Single Post
  #9  
Old 29-05-2009, 18:47
Gio695 Gio695 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 67
Send a message via MSN to Gio695
Default

Aangezien ik weinig respons heb (waarschijnlijk omdat de mensen denken dat 7000euro de vraagprijs is, het is dus wat ik er al in gestoken heb aan werk en materiaal) ga ik alles te koop zetten wat ik nog bij de caddy heb en schrijf ik een beginprijs neer.
Te koop:
Caddy zoals hierboven beschreven, heb onlangs nog 4 splinternieuwe banden gemonteerd op de stalen (Uniroyal 185-60-14)
Tweede KR-motor uit een Corrado, met 65000km en draaiend uit auto gehaald, mist distributie en een der injectoren werkt niet goed, compressie zeer goed.
Originele vierbak uit Caddy, met koppeling en drukgroep, zit voor het gemak op KR.
Heb dan nog een deel andere onderdelen, die ik morgen eens goed moet bekijken, maar volgens mij heb ik dit nog liggen: Twee alternators (KR), startmotor 1.6, twee carbs 1.6, einddemper(zonder buizen) 1.6, gril dubbele koplampen met chroomstrip en hoekjes(deze missen chroom), twee stuurdozen KR, originele teller Caddy, Zender spoiler (normaal compleet met hoeken), voorspoiler GTI, originele koplampen, en nog wat kleins...
Zal morgen alles eens nagaan en bijeenzoeken.
Vraagprijs om te beginnen, voor dit alles: 4850euro
Deze is bespreekbaar en bieden mag...