View Single Post
  #1  
Old 07-02-2007, 18:55
Dubweiser's Avatar
Dubweiser Dubweiser is offline
VW Addict
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 578
Send a message via MSN to Dubweiser
Default Willem's Edition One G60 project

Na een hele poos niks te hebben gedaan heb ik me vandaag toch maar eens zover gekregen om een topic te maken over mijn G60 Edition One.

Op de dag van 16-06-'06 ben ik met m`n kameraad fer ( superschut) afgereisd naar veghel om een G60 Edition One te gaan bekijken die ik ook al bij Mike van Wolfsburg Editions te koop had zien staan, eenmaal daar aangekomen was ik meteen verkocht, dit zou mijn wagen gaan worden wist ik al.
We hebben samen er even omheen gelopen en gekeken wat er nog allemaal aan moest gebeuren, en dat viel opzicht wel mee.
Daarna nog even een stuje in gereden en alles functioneerde prima
Dus heb ik `m na wat onderhandelen mee genomen richting Sevenum.














Alles ging tot zover goed, ik heb `m de week daarna laten keuren en alles was in orde en ik was in mijn nopjes.
Heb er toen 4 รก 5 weken veel plezier mee gehad toen het opeens aan een abrubt einde kwam.
Ik was op een woensdagavond samen met mijn vriendin opweg naar de bioscoop toen er opeens een dikke rookwalm uit m`n uitlaat kwam en de wagen tot stilstand kwam, ik wist niet wat me overkwam en heb de wagen mee gesleept terug naar sevenum eenmaal daar aangekomen hebben we de kop eraf gehaald en kwam ik er achter dat er 1 van mijn zuigers was gesmolten, waarschijnlijk door een defecte injector.







Dat was dus mooi klote.
Maarja wat nu, ik had geen geld achter de hand om dit meteen op te lossen dus heb ik flink gespaard en kan ik nu beginnen aan de revisie van het blokje.
Ook komen er allemaal nieuwe onderdelen op zoals bijv: oliepomp, waterpomp, alle pakkingen, rubbers etc. etc.
En laat ik wat onderdelen stralen en opnieuw spuiten.


Begonnen aan de demontage van de motor e.d.









De G-lader bewerkt en laten reviseren












En ben nu ook zelf het een en ander aan het opknappen





tot zover mijn verslag.
heb je vragen laat het me gerust weten .

Gr. Willem
Reply With Quote