View Single Post
  #19  
Old 19-04-2006, 19:57
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default Update van 2e paasdag 2006

De tellerbak zit er weer in met werkende MFA display:





En zo ziet het eruit in het donker, er mist nog 1 knop. Die moet ik nog ff opnieuw solderen:


En misschien ga ik de knoppen nog iets minder vel maken. Daar wacht ik mee totdat ik een radio heb gekocht. De Sony CDX GT-300 Black staat op mijn verlanglijstje.

De onderkant van de deur opnieuw gespoten, was wel nodig. Er zaten 5 grote roestplekken op door steenslag. Het was dus gaan roest onder de lak. Ik had het al behandeld met van die Roest stop. Dat werkt heel goed maar niet als je het vervolgens 3 maand (of misschien nog wel langer ) laat zitten zonder het netjes in de lak te zetten. Dit is het resultaat, ben er wel tevreden mee:


Jaah ik moet nog wel ff de rode strip weer goed vastplakken. En nu ik de foto bekijk misschien de onderste rand ook nog even bijspuiten. Heb er de hele tijd met mijn neus op gestaan. Dan zie je het geheel niet zo goed hé.


De andere radiateur is gemonteerd! Het kabeltje heb ik ook op kunnen sporen (http://www.volksforum.com/forum/sho...7460#post287460)! Anders moest ik bij de dealert 100 euro leggen voor een hele hele grote kabelboom...

Helaas was de radiateur wel drekkerig van binnen. Ik had geprobeerd dat schoon te maken maar ik zag zojuist dat, dat niet echt gelukt was Dus mijn koelvloeistofreservoir moet er binnenkort maar eens af, goed uitspoelen en dan kan het wel weer hoop ik. En ik weet iig zeker dat mijn koppakking er niet uit ligt. Maar stel dat het wel gebeurd is het nu niet te controleren. Wel zaak dat ik het schoon krijg dus!


Het is dus een 525mm radiateur. Die zitten o.a. in de 8v GTI's. Je hebt een nog grotere radiateur, die zit in de Turbo Diesels.

De ruitenwissersproeiers deden het ook weer. Stekkertje van het pompje nogmaals ingespoten met WD40. Maar dinsdag deed tie ut al niet meer Eens naar het stekkertje kijken dus! Maar dat blijft dus een APK punt. En 26 mei is het al zover


Ik ben er dus nog niet goed achter. Maar ik ga voor het stekkertje. Misschien vervangen of goed geleidende vet halen en die er goed insmeren. Iemand een TOP idee voor me?

Eindelijk ook de lijst met het derde remlicht goed vast gezet, dus het rubber er overheen ipv de lijst over het rubber.



Dus waar 2e paasdag wel niet goed voor is!
Reply With Quote