View Single Post
  #1  
Old 28-01-2007, 19:20
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default RubenD's verkooptopic: GTI, 16V, motordelen, inlaat

Hallo Allemaal,

Alle prijzen zijn vraagprijzen tenzij anders vermeld. Een goed bod is altijd welkom. Vragen, commentaar en bieden graag via PB. Er kan afgehaald worden in Raalte of in overleg in Arnhem. Verzenden is ook mogelijk, kosten zijn voor de koper. Ik houd alleen iets vast als er een aanbetaling gedaan word.
Ik heb bij elke advertentie een foto. Meer foto's/grotere foto's kunnen hier bekeken worden:
http://www.mijnalbum.nl/Album=WLLZEWXS
Of per mail/PB aangevraagd worden.

3. Frontplaat Mk2 Golf. Past op de Golf en Jetta Mk2. Dus de slotdrager en de toeter. Is volgens mij redelijk roestvrij. De slotvanger is alleen niet echt mooi meer. De gril met rode bies is niet te koop.
€ 5,-



4. Dunlop 14 x 6” stalen velg, steek 4x100, ET moet ik nog even nakijken. In prima staat, helemaal recht en geen deuken. Goed te gebruiken als reservewiel of bijvoorbeeld slanghaspel.
€ 5,-
€ 2,50 in combinatie met onderstaande set staal.



5. Een set van 4 stalen velgen, maat 14 x 5,5”, steek 4x100, ET 50. Ideaal voor verbreden door de hoge ET waarde. Ik plaats hiervan 2 foto’s. Een foto waar de wielen standaard zijn en daarna een foto om te laten zien hoe ze er verbreed uit kunnen zien (dit is met Photoshop gedaan).
€ 35,-
€ 37,50 met 5e Dunlop velg erbij





11. 16V KR uitlaatspruitstuk, past ook op de PL. Is in goede staat. Niet gescheurd, ik heb een RVS 4-2-1 spruitstuk gemonteerd, deze is dus over.
€12,50



12. Vlammendover 16V KR, past ook op de PL. De katalysator van de PL zal dan vervallen. Er zit geen montagegat voor een lambdasensor in. Ik heb een lasapparaat. Dus dat zou wel geregeld kunnen worden.
€12,50



11+12 samen voor €20,-


Nogmaals, het zijn vraagprijzen, kom maar met een goed bod!