View Single Post
  #111  
Old 27-04-2014, 08:21
vwzone's Avatar
vwzone vwzone is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 360
Default

Mijn zoon had nog een handige DIY link gevonden voor wat betreft de trommelremmen. Is wel van een MK drie maar is hetzelfde als van een MK1. Alleen het stelmechanisme binnen in de auto is anders.




Na wat aan het stelwigje gerommeld te hebben ging deze naar boven.
Nadien was er aanmerkelijk verschil maar nog steeds kan ik het wiel draaien.
Ik heb de hele do it yourself vanmorgen nog eens goed doorgelezen. Ik denk dat misschien het stelwigje verkeerd om gemonteerd is? Als het nog droog wordt later vandaag zal ik alles eens loshalen. Ik heb een hele grote garage maar d'r zit alleen geen dak op. Haha. Moet sowieso alles weer loshalen want er zat zand op de as en die heb ik dus schoongeveegd. Moet weer nieuw vet op.

Gisteren nog even wat onderdelen gescoord. Chroomlijsten voor de dorpels, waterbak afdekking (niet perfect maar beter als niks). Andere schakelaar voor de aanjager. (weet niet of deze goed is maar heb nu twee standen die het doen. 1 en 3, twee doet niks. iig beter dan de oude die het vreemd genoeg alleen op stand 0 deed.) Een andere linker buiten spiegel En natuurlijk een nieuwe (lees gereviseerde pierburg 2e) Die laat ik de garage wel even inbouwen of iemand moet een hele goede DIY weten. ;-)

Dat maakt het APK lijstje bijna compleet als gedaan.
  1. spiegel linker portier bevestiging niet goed Done
  2. CO% te hoog. (carburateur repareren, choke klep ligt los, pulldowndoos defect, washtermostaat werkt niet goed.) (gereviseerde is gehaald)
  3. Rechterportier gaat niet open van binnen en buiten. (portiergrepen vervangen L+R) Done
  4. Achterbankzitting los (vastzetten) Done
  5. Remlichten werken niet ((kabels repareren bij pedaalschakelaar) Done
  6. Linksachter veerpoot is de bovenste veerschotel doorgeroest. (vervangen) Done
  7. Band links achter 1 mm (vervangen) Done (twee andere velgen met goede banden eronder)
  8. Handrem rechtsachter werkt niet mee (remmen reinigen afstellen?) (mee bezig)
  9. Klokkenpaneel verlichting werkt niet. (oplossen) Done
__________________
Bodenfreiheit serienmäßig
Reply With Quote