Thread: alarm probleem
View Single Post
  #7  
Old 24-02-2008, 19:35
Cabrioke Cabrioke is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 23
Default

Quote:
Originally Posted by SlimMasterShady
met de doortrigger bedoelen ze de schakelaars in je deuren. Als je deur open gaat dan gaat je binnenverlichting ook branden. In de deur(stijl) zit ergens een schakelaar.
Daar moet je het draadje op aansluiten.
Je mag deze draad niet op de binnenverlichting aansluiten want dan kan je alarm kapot gaan. Kan geloof ik alleen met een relais ertussen...
Bijna alle auto's hebben een negatieve trigger (dus als je deur open gaat dan maakt het massa; de schakelaar schiet naar voren en maakt contact met het chassis en maakt dus massa) Je moet draad 'Doortrigger MIN' aansluiten op die schakelaar. Zo herkent het alarm of je deur is geopend of niet... Met de PLUStrigger moet je niks doen.

Het gedeelte met relais is waarschijnlijk je startonderbreker, maar dat weet ik niet zeker. Een duidelijkere foto maakt meer helder

ACC heeft volgens mij iets te maken met je kontaktslot. Staat er verder geen info in je boekje daarover?

6 moet je gewoon op je remlicht zetten, dus wanneer je de rem intrapt moet er op die draad een puls komen.


oke u bent al vriendelijk bedankt maar die plustrigger daar moet ik dan niet die plus van die schakelaar op aansliuten
zal dit dan al eens proberen van de week
Reply With Quote