View Single Post
  #1  
Old 15-11-2006, 19:07
Kamran Kamran is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 112
Default Kamran en zijn golf 1

Hey mensen, ik ben al een tijdje lid van VF maar heb mezelf nooit proper voorgesteld. Kijk al bijna 3 jaar mee. Post niet bijster veel maar ben elke dag hier te vinden
Heb wel ooit een velgentopicje hier gehad...niet echt

Dus bij deze; ik ben Kamran woon in Rotterdam, 22 jaar jong. Ik heb zelf een golf 1 gti. Sommigen van het forum ken ik persoonlijk en andere namen komen mij bekend voor van VWForum.

Ex auto's; golf 2 kr en golf 1 gti EG 81'er
Waarom golf 1? In mijn straat stond een marsrode golf 1 gti. En als klein kind vond ik het DE mooiste auto die er bestond. Net opnieuw gespoten, elke dag gewassen voor de deur... En werd langzamerhand verslaafd aan. Toen het tijd werd om een auto te kopen jaren later, had ik eerst een golf 2 kr gekocht. Vond dat toch niets. En de 2 werd verkocht omdat er een golf 1 gti kwam.

Op een gegeven moment, zo een 1,5 jaar geleden kreeg ik de mogelijkheid om de golf te kopen waar ik als klein kind verliefd op was geworden Zo een kans kom je niet vaak tegen. Laatste 3 eigenaren woonden allen in mijn buurt, hebben de auto keurig met liefde onderhouden in +/- 17/18 jaar
Helaas geen dealeronderhoudshistorie bijgekregen omdat alle 3 eigenaren universele garagehouders waren.

Ohja heb de domeinnaam www.mk1gti.com al bijna 2 jaar in mijn bezit. Ik ben van plan om binnenkort daar iets mee te gaan doen (soort golf 1 gti registersite) voor de liefhebbers.
Reply With Quote