View Single Post
  #327  
Old 15-08-2014, 11:24
ronaroot's Avatar
ronaroot ronaroot is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,288
Default

Roy (Brabobm1g60) ik ben het niet vaak met je eens maar nu volg ik je geheel het is gewoon RUK !

Zoals ik het al een keer eerder heb gezegd:
Quote:
Originally Posted by ronaroot
Hier verkocht ik toch met regelmaat het een en ander. En het voordeel hier is (was ) dat je (grotendeels) weet met wie je zaken doet.
En het gewoon leuk is om mensen met dezelfde hobby te ontmoeten, die heb je op marktplaats net "iets" minder
Nu zullen wel een aantal mensen zeggen "ja daar heb je meetings voor ...." klopt ook maar toch is voor een hoop mensen de "drempel" hoog om zo op iemand af te stappen en te zeggen "ey ik ken jou van volksforum"

Nogmaals, ik begrijp uit het oogpunt van de beheerders dat het hier geen verkoopsite is en dat men wilt dat de nadruk meer op de projecttopics en informatie/kennis delen moet liggen, maar door het verkopen van spullen heb ik nog nooit zoveel kennis opgedaan en mensen ontmoet als via het verkopen van spullen op dit forum !

Zoals ik in het begin van dit topic al zei:
dat er iets moest veranderen aan de advertentieregels was duidelijk, maar niet meer kunnen "uppen" is echt een groot gemis, dit hoeft niet dagelijks te kunnen maar helemaal niet meer is een slechte beslissing

__________________
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside"

vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad
Reply With Quote