View Single Post
  #2  
Old 02-03-2022, 17:05
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,863
Default

Kijk, als je bij de rdw aankomt met een oude pauperbak die diesel op kenteken moet worden om goedkoop te rijden en alles erin geprutst is etc. dan kunnen ze soms behoorlijk kritisch zijn.
Ik ben er een paar keer geweest, oa met een golf1 r32 die ik toen heb gebouwd en wat ze toen graag wouden zien is een factuur van de motor (bij een g60 waarschijnlijk niet eens meer omdat ze al oud zijn en omdat t soms niet mogelijk is ivm particulier gekocht etc.) Als je maar zoveel mogelijk documentatie meeneemt, papieren van de donor in jou geval.
Ook is het belangrijk dat de algehele technische staat van de auto goed is. Netjes ingebouwd, bedrading netjes voormekaar. Remmen hebben ze bij mij toen niet naar gekeken. Uitstoot en geluid ook niet. Waarschijnlijk omdat het een netjes geheel was en keurig ingebouwd.
Zet de auto ook op normale rijhoogte en knappe wielen met banden die wat body hebben ipv platgeslagen 165ers oid die met 3 bar om een velg zitten wat er ten eerste niet uit ziet en daarnaast niet handig is om bijvoorbeeld dik 200pk op los te laten.
Gewoon gezond verstand gebruiken eigenlijk en dan komt het wel goed.
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
Reply With Quote