View Single Post
  #81  
Old 28-03-2022, 20:50
PerryMK1's Avatar
PerryMK1 PerryMK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2020
Posts: 92
Default

Vandaag de auto van de schorsing gehaald en +- 20 kilometer gereden. Tot nu toe nog geen gekke dingen. Zou binnenkort weer wat foto's plaatsen.

Iets wat me wel opvalt is dat er redelijk veel geluid van de versnellingsbak af komt.... Zit wel genoeg vloeistof in enzo. Soms krijg ik hem ook moeilijk in de achteruit. Dus ik denk dat ik maar vast een reserve versnellingsbak klaar moet leggen

T grootste probleem is nu nog de uitlaat. Tijdens het eerste ritje een keihard schrapend geluid bij een vluchtheuvel... Daarna geprobeerd de uitlaat wat hoger te krijgen en dit is opzich wel redelijk gelukt, hoorde hem daarna nog maar 1 keer op een drempel schrapen. Enige probleem puntje is dat het spruitstuk nog tegen de rubberen versnellingspookhoes aan komt. Ik zit dus te denken om het spruitstuk er onder vandaan te halen dit weekend en te proberen of ik er een bochtje in kan lassen zodat er ongeveer 5mm tussen de hoes en de uitlaat zit. Hopen dat dit lukt want hierdoor hoor je hem behoorkijk rammelen in de auto.....
__________________
Golf 1 1.1 --> 2.0 8v ADY
Mooi van ver, verre van mooi.
Reply With Quote